We zijn er! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Addie Hermans - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Addie Hermans - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Addie

Blijf op de hoogte en volg Addie

08 Augustus 2015 | Thailand, Bangkok

We zijn gisteren vertrokken, en hebben eigenlijk een probleemloze reis gehad. Wel was ik de ochtend van vertrek al om iets na vier uur wakker. Zo'n drie uur slaap dus maar gehad. Maar ach, dan zou ik in het vliegtuig vast goed slapen. Na het ontbijt, met zijn vijven, afscheid van Laura genomen. Het was rustig op de weg, dus zonder problemen bij de parking in Aalsmeer aangekomen, waar het busje al klaar stond om ons naar Schiphol te brengen. Daar hadden we alle tijd, alleen de koffers afgeven, daarna op ons gemak koffie gedronken, en daarna boarden. Vlucht nummer 1, naar Helsinki was 25 minuten voor schema daar. We konden dus op ons gemak daar lunchen, wel even slikken bij het zien van de prijzen, nog wat winkeltjes kijken, en door de paspoortcontrole. Gelukkig hoefden we niet in de rij voor mensen die van buiten de EU komen. Vlucht nummer 2, is rustig verlopen, wel een lange zit, en mijn hoop te kunnen slapen kwam niet uit. Ook de rest had hier moeite mee. Pas een uur of drie voor Bangkok wat ingedommeld, maar ja, dan maken ze je twee uur van te voren wakker voor ontbijt. 7 uur in de ochtend waren we er, maar ons lijf denkt terecht dathet midden in de nacht is.
Na controle en koffers ophalen snel onze gids gevonden, die ons naar een busje brengt, wat ons vervolgens door het drukke verkeer naar ons hotel brengt. Daar worden we vriendelijk ontvangen, met een welkomsdrankje en krijgen we de vouchers voor de rest van de reis, treinticket voor de nachttrein, en leuke tips voor de komende dagen. Omdat we nog niet in de kamers kunnen besluiten we bij het zwembad te gaan liggen wachten. Frank en Marissa nemen direct een duik. Vanmiddag zullen we wel even iets gaan ondernemen, maar ik verwacht dat we vroeg in bed zullen liggen.

• 08 Augustus 2015 - 07:58

Lianne:

Jullie ( heb geen idee van het tijdsverschil ha ha ha ) slapen vast lekker of hebben al wat geslapen.
    Ga maar veel dingen bekijken maar ook lekker zwemmen en uitrusten.
    Ons mam weet straks ook dat jullie veilig geland zijn.
    Groetjes van ons.

• 08 Augustus 2015 - 08:15

Christel:

Hallo

Dank je wel voor je berichtje.

Ook ik had last van slapeloosheid, toen ik bijna sliep kreeg ik je sms je. (5 uur)

Maar toch blij om te horen dat jullie goed zijn aangekomen.

Geniet van de vakantie.

Liefs van mij,