Ik ga op vakantie en ik neem mee.... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Addie Hermans - WaarBenJij.nu Ik ga op vakantie en ik neem mee.... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Addie Hermans - WaarBenJij.nu

Ik ga op vakantie en ik neem mee....

Door: Addie

Blijf op de hoogte en volg Addie

29 Juli 2015 | Nederland, Tilburg

Nu onze vakantie langzaam dichterbij komt, werd het toch eens tijd lijstjes aan te gaan leggen, en te bedenken wat er nog mist. Elisa is deze winter toch een flink stuk groter geworden, dus vandaag maar eens haar kledingkast aangevuld met dingen die ze in Thailand kan dragen. Een paar uur later, volle tassen, een lege portemonnee, maar een tevreden kind!

Nog een paar dagen en dan heeft Frank ook vakantie.

Laura is nu weg, maar die komt gelukkig de dag voor dat we gaan terug. Blij dat ze regelmatig een appje of sms-je stuurt. Het is wel wennen deze nieuwe fase in het ouderschap.

• 29 Juli 2015 - 22:01

Marissa Hermans :

En ik heb een leuke tas!

• 29 Juli 2015 - 22:02

Nannie:

Succes met de voorpret!! En tot vrijdagavond

• 30 Juli 2015 - 07:44

Lianne:

Dit is leuk.
    Marissa ook blij met een nieuwe tas.

• 30 Juli 2015 - 13:53

Addie Hermans:

Ik moest nog zeggen dat Marissa ook heel blij is. Haar nieuwe tas (rugzakje) is het toppunt, maar gelukkig ook nog geslaagd voor een zonnebril (kinderbrillen te klein, damesbrillen meestal veel te groot, dus een hele zoektocht), en goede wandelsandalen.

• 31 Juli 2015 - 13:40

Lianne:

Dat is fijn voor Marissa, een zonnebril en goede wandelsandalen zal ze daar wel goed kunnen gebruiken.