Ko Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Addie Hermans - WaarBenJij.nu Ko Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Addie Hermans - WaarBenJij.nu

Ko Samui

Door: Addie

Blijf op de hoogte en volg Addie

21 Augustus 2015 | Thailand, Ko Samui

Gisteren zijn we om half tien opgehaald, en naar het vliegveld in Bangkok gebracht. Daar hebben we afscheid genomen van Adam en Ikki. De avond ervoor hebben we nog gezellig samen gegeten, Ikki voor het eerst Europees eten op. Zo leuk, hij nam er zelfs een foto van.

Op het vliegveld hadden we tijd genoeg, de avond ervoor waren we al ingecheckt. Dus alleen koffers afgeven, op ons gemak ergens lunchen, en in de lounge van Bangkok Airways wachten tot het tijd is. Gratis koffie, koekjesen wifi!

Het is een kort vluchtje , 50 minuten, en als we geland zijn zien we geen blauwe lucht, maar grote donkere wolken. Op weg naar het hotel begint het al een beetje te druppelen.
Dit hotel ligt ideaal, direct aan het strand, heeft ook een zwembad, dus we zullen ons zeker vermaken. Het restaurant ligt ook aan het strand, dus we eten daar, terwijl de regen valt en we af en toe een bliksemflits zien.

Vanmorgen was het stralend weer, en hebben we vandaag gezwommen, gelezen, nog meer gezwommen, lekker lui geweest. Ik heb genoten van een pedicure, heb nu zachte babyvoetjes, en mooie blauwe nagellak.
We zijn alleen even de straat ingelopen om voor Frank en Elisa voor morgen een duiktrip af te spreken. Dat zal voor Elisa heel gaaf zijn, want tropische vissen zijn toch weer mooier dan de vissen in de Middelandse zee.

• 21 Augustus 2015 - 14:47

LIanne:

Wens Elisa en Frank heel veel plezier bij het duiken.

En jij en Marissa veel plezier bij wat jullie gaan doen.

Nog een paar fijne zinnige dagen, geniet !!!!!!!!

Liefs

• 21 Augustus 2015 - 16:10

Christel:

Leuk hoor Elisa, dat je daar kunt gaan duiken.

Veel plezier samen met papa.

En Marissa jij ook een fijne dag samen met mama.

Geniet ervan!

Groetjes uit een warm Biesthoutakker